zondag 26 juli 2015

Weekend Fun


Hello,

Het was een feestweekendje met veel lekker eten, gezelligheid met familie, vrienden en het gezin.
Sinds deze ochtend is ons gezin terug voltallig met de terugkomst van Andres uit Oostenrijk.
Daarom gaan we deze avond nog een lekkere pizza eten bij een echte Italiaan..

Dit keer niet veel tekst, enkel wat sfeerfoto's om het groen aan jullie te tonen.




Buikje is terug goed gevuld, paar kilo's terug aangekomen, batterijtjes maximaal opgeladen. Morgenochtend kunnen we dus starten met ronde 3. Ik kijk er niet naar uit. Met een zwaar gemoed en geen zin stap ik terug in de boksring, wetende dat ik Mr Hodgkin nog verder in zijn spelonken zal terugdrijven maar ook zelf terug serieus wat kletsen zal krijgen. De goede resultaten van de scan zijn natuurlijk fantastisch en zouden me moeten motiveren "met plezier" verder te gaan, maar ik moet toegeven dat het niet zo voelt. Maar aanvaarden wat niet kan veranderd worden is hier de boodschap en eenmaal we er terug inzitten zal het wellicht terug "verstand op nul zetten worden en aftellen tot we er terug uit zijn" . Volgende adempauze is in week 3 van cyclus 3 (week 10/8).

Tot gauw,

Annick

Geen opmerkingen:

Een reactie posten