vrijdag 10 juli 2015

Vermoeidheid steekt de kop op

Hallo,

Het was te verwachten: de vermoeidheid begint duidelijk de kop op te steken.
Als de 2e cyclus op dezelfde manier verloopt als de 1e, dan zal Annick haar energiepeil dit weekend een flinke duik nemen.
We weten intussen uit ervaring dat het nu snel bergaf kan/zal gaan.

Wat zal de familie 'Bijwerking' deze keer voor haar in petto hebben?
Extreme vermoeidheid waarschijnlijk? Misselijkheid? Mond-en keelontsteking? Onderbroken nachten? Eventueel andere leden van de familie die we nog niet kennen?

Ikzelf ben al de ganse week niet 'in mijn haak': hoofdpijn, groen snot, aften, ... 
'Ziek' ben ik zeker niet, eerder 'niet 100%'.
Maar wat voor mij als gezonde persoon gemakkelijk te overwinnen valt, zou voor Annick een ramp betekenen.
Want zij zou het 10 keer erger hebben zitten.
Ik hoop dus maar 1 ding, namelijk dat die vervelende beestjes genoegen nemen met mijn lichaam en dat ze het niet nodig zullen vinden om Annick te koeioneren.

Daar heb ik echt schrik voor.
De volgende dagen zal er dus niet geknuffeld en gekust worden, dat is zeker. 
Afstand houden is de boodschap!

Groetjes
Nico

Geen opmerkingen:

Een reactie posten