zondag 30 augustus 2015

Beter


Hey,

Even kort laten weten dat het vandaag terug beter gaat. Geen lekkende kraan meer, geen geprikkel en genies meer, keel- en mondpijn  op de achtergrond. Gisterenavond was mijn drang naar oplossing of op zijn minst "verzachting" erg groot. Na wat gegoogel naar info over mijn nieuwe ontdekte chemo-bijwerking, bleek dat het wel degelijk een veel voorkomende bijwerking is. En natuurlijk vind je dan allerlei fora waar mensen tips geven over wat je kan doen. Voor deze heerlijke kerel kon ik het volgende van 't internet halen:

- de chemo niet te snel laten inlopen in je lichaam -> oke, zal ik volgende kuur eens naar polsen...
- op een ijsblokje of waterijsje zuigen tijdens het inlopen van de chemo -> idem dito
- zalf (oog, neus) gebruiken

Een immense vermoeidheid, dat wel. Vooral praten is erg vermoeiend merk ik. Toch ben ik vandaag redelijk "actief" kunnen zijn. Niet gewoon hoofdzakelijk in de zetel zitten, liggen, hangen. Ik kon het aan om Divo te verwelkomen en heb daar ondanks de fysieke vermoeidheid mentaal veel door bijgetankt.

Morgen complete focus op ziekenhuizen (controle en PET) al zal ik proberen om mentaal zo af en toe in andere leukere oorden te wanen.

Tot morgen

Annick



Geen opmerkingen:

Een reactie posten