donderdag 1 oktober 2015

Voldoende?


Hey daar,

En, zijn we er geraakt of niet? Na een uitvoerig bezoek vandaag aan het dagziekenhuis is het verdict:

1) rode bloedcellen: verder gezakt (nog 2.74) -> 2 zakjes bloed getankt
2) witte: duizelingwekkende daling van 14.900 naar 4.600 nog net boven de minimumwaarde; blijkbaar doen die spuitjes het aantal kunstmatig snel toenemen maar zijn die even snel terug "verdwenen"
3) plaatjes : de platendraaier heeft op volle toeren gedraaid, maar liefst 35.000 plaatjes erbij, dat maakt ons aantal op vandaag 60.000.Dat is jammer genoeg onvoldoende om de laatste ronde aan te vatten. Ik moet dus eerst verder recupereren en de "dj" van dienst in mijn lichaam overuren laten maken om verder plaatjes te draaien tot er voldoende zijn.

Dat zal wel lukken tegen maandag 12/10 want dat is nu de geplande datum voor de start van de laatste 21 dagen cyclus. Ik moet dus mijn aftelklok wat herprogrammeren!





Dat is ondertussen gebeurd, niet te veel over nadenken en gewoon aanvaarden. Ook hier terug positieve kanten, want dan kan ik bv vanaf maandag wat meer genieten van het bezoek van 1 week van mijn Zwitserse familie (broer + zijn dochter & kleindochter).


Tot 12/10 geen enkel ziekenhuisbezoek meer! Ook wel eens fijn.
Genieten van het gezin en andere leuke kleine dingen.

Vele groeten,

Annick

1 opmerking:

  1. Geniet van de familie en dan hopelijk tot 12-10 alleen maar groene dagen. En dan THE Final Round!!!! Topper ben je. Xxx

    BeantwoordenVerwijderen