vrijdag 23 oktober 2015

Dip 6


Hoi,


Na een lange dag in het ziekenhuis (8u30-15u) - met dank aan het uiterst sympathieke en gewaardeerde gezelschap van Nath - deel ik graag even een stavaza-tje.

Gisteren een lastige dag, vandaag al een pakje beter.
Waarden erg laag, dieptepunt dip cyclus 6:
- witte: 200 (as usual op dit tijdstip van de cyclus) -> verder spuiten
- rode: to low -> net 2 zakjes bloed gekregen - dat zal mijn energie doen stijgen de komende dagen
- plaatjes: oei,oei oei 16.000 (min 150.000 nodig) -> zakje met extra elpee-tjes zitten er in.

We blijven dus extra kwetsbaar voor infecties.
Het wordt dus nog een weekendje binnen zitten met weinig contacten.


El padre Zona is onder controle en valt bij mij - en ik ben nog voorzichtig - veel beter mee dat ik had gelezen en me gezegd was. Altijd fijn! De Defence Armee Against Zona (= Zovirax) is zeer snel in actie kunnen treden (tx husband voor het aandringen om te gaan tonen) en hierdoor is Zona zonaal gebleven. Op die beperkte plek zijn blazen verschenen en het piekt en trekt wel maar van felle pijnen bleef ik tot nu toe wel bespaard. (de foto hiernaast is niet mijn lijfje, bij mij is het 1 plekje)



Maandag terug op controle, normaal gezien de laatste controle van deze cyclus.
Hoe vaak ik daarna op controle moet komen weet ik nog niet. Zeker om de 3 maanden omdat mijn katheder moet gespoeld worden. Dat ding blijft nog wel een jaartje mijn lieve hartsvriendin.
Afbeeldingsresultaat voor portacath
Dan komt er ook iemand langs om uitleg te geven over O-Balance, de volgende fase breekt aan.
Mysterieus? Meer daarover een volgende keer!

Annick

Geen opmerkingen:

Een reactie posten