woensdag 2 september 2015

Resultaat PET scan nummer 2


Hoi

Even laten weten dat het resultaat van de scan van maandag identiek is aan het resultaat van de vorige. Mr Hodgkin is gelukkig nog steeds helemaal onzichtbaar geworden voor deze gesofisticeerde technologie! Geweldig goed nieuws dus!

Voor de rest blijf ik sukkelen om uit m,n dip te raken. Ben er in geslaagd om toch ergens een virusje op te pikken en heb nu verkoudheid. Koppijn, keelpijn, ambetante neus. Niks speciaal, maar dat weegt toch zwaarder door dan als je dat krijgt in " gezonde toestand". Blijf heel erg snel vermoeid.

De schooldrukte is ook voelbaar ten huize Harinck-Gunst. Boeiend maar vermoeiend. Ook al heb ik anders niet veel andere "projecten" in mijn leven. En dan word je met je snotterende neus op het feit geduwd dat je niet veel moet hebben om het gevoel te hebben dat je een ganse dag "drukdrukdruk" bent geweest. Vooral meer interactie zorgt ervoor dat mijn pijp snel uit is. Het zij zo.

Maar ik glimlach veel bij de verhalen, antwoorden op mijn vragen.

Bv. 
Ik vraag: Andres, met wie heb je gespeeld op de speelplaats?
Antwoord: Mama, wij spelen niet meer, wij hangen rond! 

Andres vraagt: Mama, wanneer mag je op kot?
 Ik leg uit en vraag dan: Waarom vraag je dat?
Antwoord: Partyyyyy, partyyyyy, partyyyy! ( met bijhorende  party moves)

Hieronder sfeerbeeldje van moeder en zoon op eerste schooldag. 


Ook mijn grote dochter Britt maakte een superstart op het 1ste middelbaar. Helemaal alleen met de bus. Ze trekt goed haar plan. Vandaag kon ze de bus niet tijdig uit en reed de bus dus al door voor ze de kans kreeg uit te stappen. Ze was natuurlijk inwendig in paniek. Maar volgende halte en wat verder te voet, zo heeft ze dat heel chill opgelost. Ook met haar nieuwe grote vriend Divo gaat het super, ze is helemaal "in love".


Warme groeten

Annick

4 opmerkingen:

  1. Wat fijn die uitslag!! En wat een stralende Annick op de foto....knap hoor! Kids weer lekker op gang. Leuk om te lezen. Nu zorgen dat die beestjes je lijf verlaten....sterkte ermee! Xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoera!!! Ja, die vermoeidheid sleep je nog wel n eindje mee, maar dit geeft je weer nieuwe energie: al die k*k die je moet doorstaan, heeft tenminste effect! Blij voor je!!!

    BeantwoordenVerwijderen