zaterdag 5 september 2015

Even wachten

Heyla,

De bloedcontrole gisteren gaf aan dat mijn waarden in stijgende lijn zijn tov maandag doch nog onder de minimumwaarde. Zowel de rode bloedcellen als de bloedplaatjes (71000). De witte bloedcellen waren zelfs gezakt (van 3700 naar 3400) tov de vorige bloedcontrole). Er zij er dus een deel gesneuveld, dit keer niet door de chemo-gruwels, maar door een virusje dat ik opgelopen heb. Gelukkige is het sinds vrijdag een pak beter met mijn verkoudheid, dus die Witte Strijders zijn er wel in geslaagd het aanvallende Verkoudheidsleger terug te dringen.

Vrijdag dan ook beslist in overleg met de dokter, die in afwezigheid van de  "mijnen" de honneurs waarnam, dat we maandag niet starten met cyclus 5. Wanneer dan wel is nog steeds niet beslist. Een nieuwe controle maandag en bespreking met mijn eigen arts is de volgende stap. Ikzelf wil roeien naar start op 14/9, omdat 
- ik nog een weekje wil waar ik me beter mentaal kan opladen voor de volgende kuur
- ik mij lichaam de kans wil geven wat beter te recupereren en zo met hogere startwaarden aan de meet te komen, wetende dat ze straks weer genadeloos afgeslacht zullen worden. Op die manier wil ik de kans op een nog diepere terugval kleiner maken en zo ook de kans op meer bijwerkingen, zwaardere kuur wat inperken

Ik weet nu al dat dat de uitkomst van de behandeling totaal niet schaadt, zeker vanuit mijn huidige poolposition naar de overwinning. 

Dus: even wachten op planning.
Ik hou jullie op de hoogte!

Annick

Ps vandaag kennisgemaakt met de lotgenotenvereniging van lymfoomkankers. Dat is heel goed meegevallen. Ik vertel er het volgende blog-schrijfsel meer over






Geen opmerkingen:

Een reactie posten