woensdag 17 juni 2015

Waarom een blog?

Hallo allemaal,

Waarom een blog?

Veel mensen zijn bezorgd om mij.
Ik krijg heel veel mailtjes, sms-jes, Facebook-berichtjes om te vragen hoe het met mij gaat.
Die steun doet héél veel deugd en ik hoop er nog veel energie uit te tanken in de lange weg die nog voor mij, voor ons gezin ligt.

Als ik echter alle berichtjes wil blijven beantwoorden, ben ik de ganse dag bezig met typen en sms-en, faceboken. Op momenten dat ik mij ziekjes zal voelen, zal ik het niet zien zitten om iedereen individueel een antwoordje te sturen.

Ik ben dus op zoek gegaan naar een alternatief om jullie toch te laten mee volgen in dit "avontuur".
Via Facebook leek niet ideaal gezien niet iedereen een Facebookprofiel heeft. Bovendien zijn niet alle mensen met wie ik gelinkt ben op Facebook geïnteresseerd in meer detailleerde informatie.

Daarom heb ik beslist om een blog te starten, zodat iedereen die dit wil, mijn gevecht kan volgen.
Als ik mij goed voel, zal ik iets schrijven. In momenten waar het moeilijker gaat zal Nico een stand van zaken geven.

Groetjes
En nogmaals uit het diepste van mijn hart bedankt voor jullie vele attenties, steun en liefde,

Annick




Geen opmerkingen:

Een reactie posten