dinsdag 23 juni 2015

Dag met ups en downs

hallo iedereen,

We hadden eerlijk gezegd een beetje gevreesd voor vandaag. De beruchte dag 9, de dag waarop de weerstand op zijn laagste punt aanbeland is.
Het was een dag met ups en downs.
Het begon niet zo goed.
De nacht was moeilijk, met veel onderbrekingen.
Ook de voormiddag was erg lastig. Annick voelde zich erg futloos en misselijk.
Ik had een slecht gevoel toen ik vanmorgen naar mijn werk vertrok, want liefst van al was ik thuis gebleven om voor Annick te zorgen. Ze was gisteren zo zwak, dat ik er niet gerust in was.
Gelukkig kwam haar vriendin Nathalie in de voormiddag langs, die een grote steun voor haar (voor ons) betekent.
's Middags voelde Annick zich iets beter.

Het doet deugd dat mensen ons willen helpen.
Het eigenlijke 'gevecht' kan alleen Annick doen, maar de hulp van familie en vrienden maakt de omstandigheden een stuk gemakkelijker, waarvoor oprechte dank.

Tot morgen!
groetjes,
Nico

3 opmerkingen:

  1. Na dag 9 gaat het weer een paar stapjes bergop.
    Geduld. En familie en vrienden geven graag een duwtje in de rug.
    Tot morgen,
    Ma🌺

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. veel sterkte en courage! al halfweg eerste cyclus, x
    Annick P

    BeantwoordenVerwijderen