maandag 4 april 2016

Yeah!


Afbeeldingsresultaat voor relieved smiley


Hoi,

Heel even een korte post om jullie te vertellen dat ik me super opgelucht, blij en dankbaar voel!
1. 100 % cleane pet-scan = 100% remise -> alweer een stap verder naar 100% volledige genezing
2. veel begrip van mijn behandelende arts voor mijn "ik ben er nog niet klaar voor toestand" (zie vorige blogpost) -> ik krijg verder tijd om aan te sterken en mezelf terug te vinden!

Yeah!

Uitgebreidere post volgt nog (na de paasvakantie wellicht als de kids terug in schoolritme zitten)

Annick

3 opmerkingen:

  1. Hieperdepiep hoera!! Fantastisch Annick!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel blij voor je Annick! En neem alle tijd om jezelf weer te vinden. Zo'n periode doet wat met een mens. Maar ik heb de indruk dat je -ondanks de ups en downs- goed bezig bent om uit te zoeken wat je écht wil. Fijn! En geen erg als het een tijdje minder, of zelfs niet gaat. Net knap van je dat je dat erkent, en er mee omgaat ipv het te negeren en jezelf te forceren. Het komt helemaal goed met je, daar heb ik alle vertrouwen in. ( en dan heb ik het over veel meer dan je fysieke gezondheid) Groetjes, Bart

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Lieve Bart, ja het is een hele ontdekkingstocht... Fijn om je woorden te lezen, gezien je ervaring stellen ze me nog meer gerust en doen ze het vertrouwen groeien. TX!

      Verwijderen