zondag 3 januari 2016

Stilte...


Hey,

Veel kerst- en nieuwjaarswensen ontvangen, dank je wel hiervoor!

Ook van harte van mijn kant:

- Dat 2016 jullie mag brengen wat je nodig hebt om in je kracht en energie te zitten.
- Dat jullie vanuit die kracht ook de mindere momenten, periodes kunnen be- en overleven.
- Dat jullie gespaard blijven van virussen, bacteriƫn, slechte groeicellen, blokkerende gewrichten...
- Dat jullie dicht bij jullie zelf mogen blijven

Zoals de meesten wellicht hebben wij ook hier een drukke periode achter de rug. Vol mooie momenten, met het gezin, met familie, met vrienden. Veel praten, thuis op verplaatsing. Spelletjes spelen. Lekker eten. Uit de normale structuur en gewoontes. Veel groene dingetjes dus, maar nietttemin toch een drukke bedoening, waar niet zoveel plaats is om de rust en stilte in jezelf te voelen.

Ik vertrek nu voor een weekje stilte. Bedoeling is tot vrijdagmiddag maximaal de stilte "zijn werk te laten doen". Stilte tijdens het eten. Stilte door het maximaal bannen van de digitale wereldjes. Stilte om beter te kunnen luisteren. Beter te kunnen voelen. Dichter komen bij jezelf, de natuur.

Ik kijk er naar uit, dat alleszins. Met positieve spanning. Wat dat met me zal doen, daar ben ik heel nieuwsgierig naar. Geen doelstellingen hier. Let it come. Wait and see and feel.

Ik vertel jullie er zeker over in een volgend blogbericht.

Tot later,

Annick


1 opmerking: