zaterdag 9 januari 2016

Ode aan de Stiltehoeve

Ik heb het jaar mogen inzetten met een unieke ervaring.
Dit is wat ik in het gastenboek van de Stiltehoeve Metanoia nagelaten heb.

Wat deze Stilteweek mij bracht?
Haast woordenloos voel ik me...
Toch een kwetsbare poging:

- een gekanteld perspectief op heel wat terreinen
- Shanti! Rust en een diep gevoel van innerlijke vrede
- Bijzondere ontmoetingen en prachtige "cado's" van mijn mede-stilte-week-genoten
- Een overheerlijke kennismaking met de vegetarische keuken
- De kracht en de wil  om te leren en mijn 'spirituele' pad verder te verkennen
- De prachtige natuur die me zoveel verrast heeft dankzij aandachtig kijken en luisteren
- Een pak meer vertrouwen zonder te weten wat de toekomst brengt
- En nog zoveel meer...

Door dit alles ben ik regelmatig overspoeld door een ontzettende dankbaarheid, tot ontroering toe.
De Stiltehoeve een mijlpaal in mijn leven. 1000*maal dank.
Men zegge het voort..., dat zal ik alvast zeker doen!

Bij deze voeg ik nu dus de daad bij het woord.
Echt een prachtig initiatief! 👐

Zie je het even niet meer?
 Maakt de waan van de dag je compleet onrustig, gejaagd en ontevreden?
Nood aan een omgeving die je ondersteunt om vernieuwende ideeën te laten opborrelen?

Bekijk dan even of de Stiltehoeve je kan helpen.
Want in de volgehouden stilte kantelt uiteindelijk het perspectief...

Een Annick, in ZEN - modus 

Ps met dank aan Marleen om me de weg te wijzen! 💝







1 opmerking:

  1. Wat fijn dat het zo goed is bevallen.....ik ga de website ook maar eens bekijken....

    BeantwoordenVerwijderen